Τρίτη 19 Απριλίου 2011

Τι να πείτε σ'έναν άντρα για να νιώσει όμορφα!!!

Τι να πείτε σε ένα άντρα...
Θέλετε να τον κάνετε να νιώσει όμορφα; Θέλετε να του εκφράσετε τα συναισθήματα σας; Ας δούμε τις εκφράσεις που οι άντρες εκτιμούν και θα ήθελαν να τις ακούσουν από τα χείλη της γυναίκας που αγαπούν...


• Αισθάνομαι ασφάλεια όταν είμαι δίπλα σου!

• Είσαι ότι πιο όμορφο μου έχει συμβεί στη ζωή μου...

• Αισθάνομαι περήφανη για σένα....

• Όταν είμαι μαζί σου , δεν υπάρχει οποιοδήποτε άλλο μέρος στο κόσμο που θα ήθελα να βρίσκομαι...

• Σ΄ευχαριστώ.....

• Είσαι ο καλύτερος....!

• Σε σκέφτομαι συνέχεια...

• Είσαι πολύ όμορφος σήμερα...

• Όταν σε βλέπω μου φτιάχνει η διάθεση..

• Όταν σε σκέφτομαι χαμογελάω..

• Λατρεύω να με φιλάς...

• Είσαι ότι ονειρεύτηκα...

• Είσαι ο πιο σέξι άντρας στον κόσμο....!

• Είσαι μοναδικός για μένα...

• Μ αρέσει να ξυπνάω με σένα δίπλα μου...

• Μου λείπεις...

• Σ αγαπάω όσο τίποτε άλλο στον κόσμο!


                                                                                                             Πηγή:www.sxeseis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: